Obchodní podmínky

1.Všeobecná ustanovení
 

Níže uvedené obchodní podmínky včetně reklamačního řádu, který je jejich nedílnou součástí, platí pro nákup v internetovém obchodě www.amotex.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka). Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu Amotex - Martina Senková se sídlem v Praze 10 , Ruska 108, IČO 01365444, kontaktní informace naleznete v sekci „Kontakty“, která je součástí těchto obchodních podmínek. 

Tyto obchodní podmínky upravují rozdílně práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích s prodávajícím jako kupující spotřebitelé (dále jen „spotřebitel“) dle §419 Zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník  a kupující podnikatele (dále jen „podnikatel“) dle §420 Zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník .

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení občanského zákoníku.
 

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách


Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Přijetí zboží kupujícím od prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a kupující souhlasí s obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy.
 
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.


Poskytnutí osobních údajů


Podáním objednávky dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, subjekt údajů má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající se zavazuje k ochraně uvedených osobních dat poskytnutých mu kupujícím. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodejce a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. 

 

2.    Cena a cenové kategorie

EU - cena pro koncové zákazníky
D1 – základní dealerská cena, platí pro objednávky vytvořené přes naše e-shopy
Individuální ceny – pro některé nestandardní druhy zboží nebo u většího jednorázového odběru stanovuje obchodník individuální cenu platnou pouze pro tento obchod a na tyto ceny se pak nevztahují žádné další promoakce.
Ceny všech produktů jsou aktualizovány průběžně a jsou ke stažení na internetových stránkách. Tyto ceníky nemusí obsahovat kompletní sortiment, ten najdete na našem e-shopu.
 
Ceny zboží v našem obchodě již zahrnují veškeré poplatky (recyklační poplatek, autorská odměna atd.) a jsou tedy konečné.
Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená v ceníku v okamžiku podání závazné objednávky kupujícího. V případě, že není cena zboží známa v době uzavření kupní smlouvy, bude stanovena dohodou stran později, kdy v tomto případě má-li být realizován předmět prodeje, má spotřebitel povinnost do 2 dnů od prokazatelného sdělení kupní ceny prodávajícím sdělit, zda sdělenou kupní cenu akceptuje či nikoliv, čímž není nijak dotčeno v čl. 7 uvedené právo kupujícího - spotřebitele odstoupit od smlouvy.
 

3.    Objednávání

Objednávat je možno následujícími způsoby:
- prostřednictvím elektronického obchodu (dále jen „e-shop“)
- elektronickou poštou
- osobně
- telefonicky
 
Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu v objednávce nezbytné údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky, tj.:
- jméno, příjmení a bydliště nebo obchodní jméno a sídlo kupujícího
- IČO a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH
- kód a název zboží dle ceníku
- jednotkovou cenu
- způsob odebrání a dopravy
- dodací adresu
- podpis osoby oprávněné objednávat zboží
- všechny další údaje, které kupující považuje za důležité.
 

4.    Dodací podmínky

Osobní odběr:
u zboží, které má prodávající k dispozici na skladě, je zboží k dodání do druhého dne po potvrzení objednávky prodávajícím, pokud je zboží objednáno do 14:00. Případně je termín dodání stanoven na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud není možné zboží dle objednávky kupujícího dodat do druhého dne, sdělí toto prodávající kupujícímu do druhého pracovního dne po obdržení objednávky spolu s termínem dodání. Náklady na osobní odběr zboží a jeho platbu v hotovosti jsou nulové.
Zasílání přepravní službou - ČR: Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou Českou poštou. Podmínkou je objednávka přijatá do 12:00 (Česká pošta), Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy a ostatních nákladů spojených s přepravou zboží k zákazníkovi není součástí kupní ceny a řídí se dle ceníku aktuálního v den objednávky, uvedeného v sekci „Doprava“, která tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek.
Zasílání kurýrem (Praha,): Platí pro objednávky přijaté do 15:00 pracovního dne, které budou doručeny do 5 hodin od potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Cena přepravy a ostatních nákladů spojených s přepravou zboží k zákazníkovi není součástí kupní ceny a řídí se dle ceníku aktuálního v den objednávky, uvedeného v sekci „Doprava“, která tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek. 
Kupující podnikatel je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Spotřebiteli je tento postup doporučen s ohledem na předcházení případným problémům spojených s pozdější reklamací stavu dodávky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem na kontaktni adresu, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu.V případě odmítnutí převzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky potvrzené prodávajícím z jiných než zákonných důvodů je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náhradu škody, která bude prodávajícímu způsobena.
Podnikatel je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po převzetí zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně a případné poškození zboží uplatnit u prodávajícího do 24 hod. od převzetí zboží. Spotřebiteli je tento postup doporučen s ohledem na předcházení případným problémům spojených s pozdější reklamací stavu dodávky.
Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že zboží je v okamžiku převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Při rozporu dodaného zboží s kupní smlouvou má kupující nároky vůči prodávajícímu ve smyslu § 2161 Zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník– viz reklamační řád.
 

5.    Platební podmínky

a)      Hotově při osobním odběru
b)      Převodem na základě zálohové (proforma) faktury
c)      Převodem na základě splatnosti faktury (pouze při splnění podmínek pro poskytnutí kreditu)
d)      Dobírkou při doručení zboží, pouze v hotovosti

6.&nbs