Informace o dopravě
Naše
firma po dohodě s odběratelem zajišťuje dopravu do místa určení. Pro distribuci
zboží po České republice využíváme Českou poštu.
Tato společnost doručí expedované zboží na udanou adresu do druhého pracovního
dne od podání, což obvykle znamená do 24 hodin po objednání.
Veškeré náklady na expedici zboží (balení, pojištění, dobírka, doprava...)
hradí dodavatel (odesílatel). Odběratel se podílí na každé zásilce, bez ohledu
na výši fakturované částky, na velikosti (hmotnosti) a vzdálenosti od Prahy.
Poplatek u balíků s přepravou u České pošty je při platbě převodem či předem 91,-Kč bez DPH a při platbě na dobírku 105,- Kč bez DPH. Malé balíčky do
velikosti velké obálky A4 a 5cm výšky možno poslat jako doporučená dopis
za cenu 61 a dph
Na faktuře bude tato částka vyznačena jako expediční náklady +21% DPH.
Možno v Praze i vyzvednutí po dohodě zboží osobně .
V případě, že odběratel nebude při dodání zboží zastižen nebo nebude mít
připravenu částku na dobírku, bude zásilka uložena po dobu 7 dní na nejbližší
poště.
Pokud by vznikly problémy s včasným dodáním zboží , můžete sami na telefonním
čísle České pošty č. 800 177 889 nebo na ,www.Česká pošta vyžádat
bližší informace o dodání.
Při dodání zboží je odběratel povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav
zásilky. Na neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno sepsat škodní protokol
nebo převzetí zásilky odmítnout. Následně je nutné o těchto skutečnostech
neprodleně informovat dodavatele a zaslat e-mailem kopii škodního protokolu.